Dzień dobry!

Dziękuję Państwu za odwiedzenie mojej strony, gdzie w telegraficznym skrócie, opowiem o tym, jak sprzedaję powierzone mi nieruchomości!

Nazywam się Paweł Wójcik i jestem licencjonowanym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami PFRN. Swoją wiedzę zdobywałem w BCK SPON (www.bck.pl) oraz w Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości (www.pfrn.pl). To dwie największe organizacje, które skupiają profesjonalistów rynku nieruchomości.

Pracuję dla agencji Wena Nieruchomości, która na rynku jest obecna od ponad 16 lat. Mój wybór nie był przypadkowy - jest to jedyna firma na południu Polski, która w tak skuteczny sposób pozyskuje Klientów na oferowane przez siebie nieruchomości. A jak to robimy?

Cały proces sprzedaży nieruchomości rozpoczynam od spotkania z właścicielem nieruchomości, który jest jednym z najważniejszych elementów. To w jego trakcie dowiaduję się, jakie są powody sprzedaży nieruchomości, jakie są oczekiwania wobec mnie oraz wobec przyszłych kupujących. To jest pierwszy moment na to, żeby wspólnie omówić kolejne kroki, które nas wspólnie czekają i w sposób bezpieczny i komfortowy je zaplanować. Jest to też czas na to, aby wstępnie ocenić stan prawny Twojej nieruchomości i świadomie zaplanować jego ewentualną regulację. W trakcie pierwszego spotkania omawiam też warunki współpracy oraz moje wynagrodzenie. Otrzymasz ode mnie wzór umowy i wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci podjąć decyzję o tym, czy mi zaufasz czy nie. 

Jeśli zdecydujesz się na zlecenie mi sprzedaży swojego mieszkania, umówimy się kolejny raz. W czasie spotkania podpiszemy wszystkie niezbędne dokumenty, które pozwolą mi w Twoim imieniu na to, żeby zorganizować wszystkie dokumenty, jakie będą potrzebne do sprzedaży Twojego mieszkania. Może okazać się, że jest to jeden dokument ale być może będzie tak, że tych dokumentów będzie kilkanaście. Jest to też moment na to, żeby przygotować zdjęcia do oferty i umówić się na tzw. Dzień Otwarty. To w jego trakcie zaprezentuję Twoje mieszkanie w taki sposób, żeby uzyskać najlepszą z możliwych ofert zakupu.

Po naszym spotkaniu osoba, która odpowiedzialna jest za dokumentację niezbędną do sprzedaży, zaczyna swoją pracę i organizuje wszystkie dokumenty. Swoją pracę zaczyna też osoba, która odpowiedzialna jest za przygotowanie najlepszego opisu. Jeśli będzie potrzeba, poprawimy też delikatnie zdjęcia, które zostały wykonane. Tak przygotowana oferta trafia do naszego systemu a za jego pośrednictwem do kilkuset agentów nieruchomości, którzy pracują w Częstochowie i najbliższej okolicy. Być może, ktoś z nich będzie szukał mieszkania dla swojego Klienta. W takim przypadku, zapraszamy go na Dzień Otwarty, żeby mógł obejrzeć Twoje mieszkanie.

W tym momencie rozpoczyna swoją prace osoba, która odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii marketingowej dla Twojego mieszkania.



Po naszym spotkaniu